בפריק אנחנו מקפידים תמיד, מעל הכל, ביושר ושקיפות כלפי הלקוח. תקנון זה נועד להסדיר ולהבהיר את תנאי השימוש באתר מעל הכל. אנחנו מבקשים שתקראו בעיון את כלל התקנון לפני הקניה – עצם ביצוע רכישה באתר הוא הצהרה לכך שקראתם, קיבלתם והפנמתם את כלל התנאים המצוינים בדף זה. לקוח הרוכש מוצר דרך אתרנו מקבל על עצמו את כלל תנאי השימוש כפי שהם רשומים באתר, ואינו יכול לבוא בטענות, תלונות ותביעות כלפי חברת “פריק” אלא במקרים של הפרה ישירה של תנאי השימוש. כמצויין, בכל דבר ודבר אנו עומדים בחוקי מדינת ישראל.
1. תהליך ביצוע ההזמנות
2. דרכי תשלום
3. המחירים באתר
4. משלוחים
5. החזרות
6. תקלות טכניות ומוצרים פגומים
7. אבטחת מידע באתר
8. הזמנות מראש
9. משחקי רשת המוניים וכרטיסי אשראי בינלאומיים
10. התוכן באתר
11. בוררות
תהליך ביצוע ההזמנות
אנו מנסים לטפל בכל ההזמנות החדשות על בסיס יום-יומי – מטרת העבודה שלנו היא לטפל בכל הזמנה בתוך 24 שעות מרגע ביצועה. שימו לב שעל מנת לאשרר עסקה אנו ניצור קשר טלפוני עם הלקוח. ללא קשר טלפוני מצידנו ואשרור טלפוני של ההזמנה על ידי הלקוח, ההזמנה לא נשלחה. שימו לב – אם לא קיבלתם שיחה ממוקד השירות שלנו,יכול להיות שהזמנתכם לא נשלחה.
הודעות חשובות על זמן אספקת הזמנתכם, חשבוניות אלקטרוניות ומספר מעקב על החבילה שנשלחה אליכם נשלחים אליכם דרך כתובת הדואל שסיפקתם באת ביצוע ההזמנה. אנא שימו לב שאם לא תשאירו כתובת דואל אותנטית, יתכן ולא תקבלו מידע חשוב. תמיד השאירו כתובת דואל נכונה.
מספרי כרטיס האשראי אשר מוזנים דרך מערכת ה-SSL אינם מחויבים אוטומטית, אלא בצורה ידנית על מנת לספק עוד מערכת הגנה כנגד פריצות וזיופים. לפיכך, לא תחויבו עד לרגע האשרור הטלפוני, גם אם הזנתם את המספר – החיוב אינו אוטומטי.
הזמנות מאושררות יוצאות אל הלקוח ביום שלמחרת שיחת הטלפון – לפיכך, במידת האפשר, כל ההזמנות יצאו לאחר יום-יומיים ממועד ההזמנה. גם אשרור ההזמנות וגם שליחת ההזמנות מתבצעים על בסיס יום-יומי. קראו בעיון את מדור “משלוחים” למטה על מנת לקבל מידע לזמני האספקה של המוצרים מרגע שליחתם לפי צורת המשלוח.
על מנת להאיץ את תהליך ביצוע ההזמנה אנא וודאו מספר דברים – רשמו כמה שיותר מספרי טלפונים כך שנוכל להשיג אותכם במהירות, הזינו כבר את מספר כרטיס האשראי לתוך מערכת ה-SSL, ורשמו את השם המלא העברי של בעל הכרטיס בפרטי ההזמנה ולא דווקא של יעד ההזמנה.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
דרכי תשלום
דרך התשלום דרך אתרנו היא באמצעות כרטיס אשראי. תוכלו להשאיר את פרטי כרטיס האשראי שלכם דרך מערכת ה-SSL המאובטחת שלנו ללא חשש, אבל במידה ואתם עדיין דואגים ניתן בהחלט לבחור באפשרות של הזמנה טלפונית, ובמקרה זה אנו ניצור איתכם קשר ונקבל ממכם ישירות את פרטי הכרטיס. שימו לב שגם “הזמנה טלפונית” דורשת תשלום דרך כרטיס אשראי. אין אפשרות לשלם במזומן או צ`ק, אלא אם ברצונכם לאסוף את המוצר בחנות (במקרה של תשלום בצ`ק, הסחורה תסופק רק לאחר פרעונו המלא של הצ`ק, קרי, שלושה ימי עסקים לאחר הפקדת הצ`ק).
כמו כן, ניתן לשלם באמצעות מערכת התשלומים של PayPal.
כאשר תשלמו בכרטיס אשראי תוכלו לבחור גם באפשרות תשלומים. שימו לב – כאשר תבחרו ביותר משני תשלומים תתווסף עמלה קטנה לתשלום. זכרו לבדוק את הסכום הסופי שתחויבו בו!
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
המחירים באתר
המחירים באתר הינם בשקלים ישראליים, כוללים מע”מ והם המחיר הסופי למוצרים באיסוף מהחנות בלבד. המחירים באתר זהים למחירים בחנות. אין שום הוצאות נוספות בהזמנה מלבד ההשתפות הלקוח בעלות המשלוח במידה והלקוח יבקש שהמוצר ישלח אליו – ראו הסברים על המשלוחים בהמשך.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
משלוחים
בפריק אנחנו מציעים מגוון דרכים שונות לביצוע משלוחים. שיטת המשלוח המקובלת ביותר הינה כמובן איסוף מהחנות, שירות המוצע לכל הלקוחות ללא שום תוספת עלות, גם כפי הנדרש מהתקנות החדשות של משרד התמ”ת להגנת הצרכן. הסניף המרכזי שלנו בתל-אביב הוא מרכז של משחקים ופנטזיה ואלפי לקוחות מכל רחבי הארץ מבקרים בו מדי יום. נשמח לראותכם גם כן.
במידה ואתם עדיין מעוניינים במשלוח, לקוחות מוזמנים לבחור באחד מצורות המשלוחים שלנו תמורת השתתפות צנועה בעלות האריזה, הטיפול והמשלוח. האופציה הפופולארית יותר היא משלוח בדואר רשום, והיא מעניקה לכם משלוח בדואר עד לביתכם, או לסניף הדואר הקרוב. מספר החבילה יסופק ללקוח כך שהוא יוכל לעקוב אחרי המשלוח עד להגעתו. זמן אספקה הוא 2-4 ימי עבודה בממוצע, אבל האחריות על מועדי האספקה אינם בשליטתנו או באחריותינו אלא נופלת על רשות הדואר. הזמנות גדולות וכבדות (מספר ספרי מבוכים ודרקונים, משחקי לוח, וכו`), אשר עולות על שתי קילו, נשלחות בדואר חבילות וצפויות להגיע בתוך 3-7 ימי עבודה.
ימי עבודה מתייחסים לימי א`-ה` בכל שבוע, לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג, חגים ומועדים או כל מועד אחר שבו רשות הדואר אינה פועלת (כולל שביתות).
לחליפין, תוכלו לבחור גם בדואר אקספרס, אשר יגיע עם שליח עד לביתכם וימסר אישית. דואר אקספרס יגיע אליכם לאחר 24 שעות ממועד שליחת ההזמנה, אבל שוב האחריות על מועד האספקה נופלת על רשות הדואר. באחריות המזמין לוודא ששרות דואר אקספרס מתקיים במקום שאליו נשלח המשלוח. רשימת המקומות שקיים בהם שרות דואר אקספרס מתעדכנת מידי פעם וניתן למצוא אותה באתר רשות הדואר. הזמנות נשלחות תמיד ביום העבודה הבא לאחר אשרור ההזמנה, בעשר בבוקר. באמצעות מספר דואר רשום תוכלו לעקוב אחרי המשלוח דרך אתר רשות הדואר.
משלוח |
מחיר |
יעדים |
איסוף מהחנות | 0 | זמין תמיד לכלל לקוחותינו. |
דואר רשום | 25 | לכל הישובים בארץ, כולל ישובים המכוסים רק בדואר נע, אך לא לבסיסים צה”ליים. |
דואר אקספרס | 50 | לכל הארץ, ל-59 ערים ועיריות. השירות אינו מגיע, באופן ספציפי, לתיבות דואר, ישובים, מושבים, קיבוצים ודואר צבאי. במידה ואינכם יודעים האם השירות מכסה אותכם אנא פנו אלינו או, לאתר הדואר. |
לתשובת לב: משלוחים במשקל מעל שני קילוגרם, יחויבו אוטומטית כדואר אקספרס וישלוח בדואר אקספרס!
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
החזרות
לא מרוצים מהמוצר שרכשתם? רוצים להחליפו? אנו מצטערים לשמוע ונשמח לקבל בחזרה את המוצר. תמורת ההחזר תזוכו לפי החוק, או לחילופין תוכלו לקבל במקומם מוצרים אחרים מהמלאי בחנות. שימו לב – עליכם לשלוח את המוצר בחזרה אל החנות בתוך 14 יום מתאריך שהמוצר נשלח אליכם במקור. על המוצר להיות סגור באריזתו המקורית, במצב חדש וללא שום פגם. לא ניתן להחזיר מוצרים שנפתחו, טופלו, נפגמו או שונו בכל צורה.
בגין ביטול הזמנה לאחר שחויבה, אנו מחייבים את הלקוח ב – 5% או 100 ש”ח, הנמוך מבינהם, למעט, משחקים בהזמנה מיוחדת.
אין החזר בכל מקרה, על דמי המשלוח.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
האחריות על מוצרים פגומים, כשלים טכניים או בעיות התקנה נופלת על גבי חברות היבוא המשווקות את המשחק. אנו בפריק בעלי ידע טכני ונסיון רב בתחום המשחקים, אך עדיין איננו בקיאים בבעיות השונות אשר עלולות להופיע במשחקים אלו ואחרים (בעיקר במשחקי PC). לפיכך בעוד שאנו ננסה לסייע במידת האפשר, פנו קודם למספר הטלפון של היבואן המקומי במקרים של בעיות התקנה, באגים, אי תאימות או מוצר פגום, אשר מחזיקים שירות תמיכה ומענה קולי מקצועי ומקיף.
“פריק” באופן פרטני אינה אחראית על נושאים כגון CD-Key, בעיות טכניות או תאימות למערכת ההפעלה. בכל מקרה שיש לכם ספק בנוגע לתאימות המשחק עם מחשבכם, בדקו לעומק את דרישות המערכת הרשומות, וודאו עם נציגי “פריק” דרך מספר הטלפון ובמידת האפשר נסו להריץ את הדמו למשחק (במידה וזמין אחד כזה). חברת “פריק” אינה יכולה לקבל בחזרה מוצרים פתוחים משום סיבה, מלבד פגם מכני, גם אם אלו אינם תואמים למחשבכם. איננו יכולים להחליף דיסקים, מספרי CD-key או משחקים. שימו לב במיוחד לבעיות תאימות של משחקים ישנים למערכות הפעלה חדישות – חברת “פריק” אינה מבטיחה תאימות אלא אם צוין זאת במיוחד בדרישות המערכת של המשחק, והצרכן לוקח על עצמו את הסיכון בזמן הרכישה.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
אבטחת מידע – כי הפרטיות שלכם חשובה
פריק היא אחת מהחנויות הותיקות ביותר בתחום בישראל, ובעלת מוניטין חסר פשרות ביושר, הגינות ושירותים. על מנת להמשיך את מסורת השירות הזאת גם באינטרנט אנו משתמשים בטכנולוגיית SSL חדישה הנתמכת על ידי כלל דפדפני האינטרנט בעולם על מנת להבטיח אבטחת מידע האשראי החשוב והרגיש שאתם מפקידים בידנו. טכנולוגיית SSL היא מערכת למידור והצפנת מידע בטכנולוגיית 128 ביט אשר אינה ניתנת לפיצוח. כאשר אתם רוכשים דרך אתרנו, אתם יכולים להיות בטוחים שכרטיס האשראי שלכם אינו נעלם לשום מקום – אף עין אינה רואה את מספר האשראי מלבדנו.
מצד פריק, אנו לעולם לא נעשה שימוש לרעה במידע הפרטי שלכם, אשר משומש אך ורק לביצוע ההזמנה ומושמד לאחר מכן. כלל המידע מוגן על פי חוק הגנת הפרטיות, 1981. אנו גם לעולם לא ננצל את המידע שלכם לפרסום אישי – במידה ותרצו בכל שלב שלא לקבל הודעות ממערכת המסרים שלנו, שלחו לנו מסר דרך הטלפון (6961826-03) או בדואל [email protected].
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
הזמנות מראש
כל המוצרים הנמצאים במחלקת הבקרוב הם מוצרים אשר צפויים לצאת בעתיד וניתן כעת להזמינם מראש. תהליך ההזמנה מראש נועד על מנת ליידע לקוחות על מוצרים אשר צפויים לצאת ולאפשר להם לשריין מראש מוצרים. תאריכי יציאה משוערים רשומים בתיאור כל מוצר הנמצא במחלקת הבקרובים. עקב האופי הדינמי מאוד של תעשיית המשחקים ושלל הבעיות אשר יכולות לעכב את היבוא האישי שלנו, איננו יכולים להתחייב על תאריכים סופיים, ולפיכך התאריכים הרשומים באתר צפויים להשתנות.
שימו לב גם שהתאריכים הרשומים באתר הם כלליים. איננו יודעים תאריכים מדויקים ואיננו יכולים לספק אותם. אנא אל תבקשו תאריך מדויק להגעת משחקים. כמו כן, במיוחד בהשוואות תאריכי היציאה אצלנו לעומת מקומות אחרים, התאריכים באתר נוטים להיות מאוחרים יותר מהתאריך האמיתי – אנו מעדיפים לקחת מרווחי בטחון (אשר תמיד, זה נראה, אינם מספיקים). בפריק אנו תמיד נשתדל להיות הראשונים בארץ באספקת כל משחק וידאו, לוח ומשחקי תפקידים.
שימו לב שהמחיר הרשום בהזמנות מראש הוא מחיר משוער בלבד, המבוסס על המחירים המקובלים בשוק כלפי היבואנים שלנו. המחירים הללו צפויים להשתנות כלפי מעלה או מטה עם שחרורו הסופי של המשחק ולפי המחיר האמיתי שאליו נחוייב. שימו לב שאיננו מתחייבים בפריק לעמוד במחיר ההזמנה מראש. אינכם מחויבים מראש בפריק – אנו תמיד מחייבים רק עם הגעת המשחק – ולפיכך יתכן ותחויבו במחיר שונה ממה שהיה נקוב בעבר.
אותם כללים ונהלים לגבי הזמנות מראש יכולו גם על מוצרים שחסרים במלאי מסיבה זו או אחרת. בעת הגעת המוצרים שהיו חסרים במלאי אנו נודיע לכם במידה ונאלצנו לשנות את המחיר. בדרך כלל המחירים יורדים, אך עקב שינויים שלא תלויים בנו אנו נאלצים לשנות מחירים גם כלפי מעלה. במידה ושינוי המחיר כלפי מעלה לא לטעמכם, אין שום בעיה לבטל את ההזמנה.
שימו לב שהזמנה מוקדמת היא בנוהל של “רשימת המתנה” והמלאי יסופק לפי סדר ההזמנות לפי המוקדם ביותר למאוחר. חלק מהמוצרים שאנו מזמינים מגיעים במלאי מוגבל (לרבות גירסאות אספנים) ואיננו יכולים להבטיח עותק לכל אחד. ככל שיותר מוקדם שתזמינו ככה הסיכוי שלכם יותר גבוהה.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
משחקי רשת המוניים וכרטיסי אשראי בינלאומיים
ישנם מספר משחקים בפריק אשר נופלים תחת ההגדרה “משחקי רשת המוניים” – או Massive Multiplayer Online Games. זהו ז`אנר פופולארי במיוחד אשר קרנו עולה בזמן האחרון, ובו שחקנים יכולים לשחק ברשת בעולם רציף (כלומר, שרץ כל הזמן במשך חודשים ושנים) יחד עם עוד מאות אלפי שחקנים מסביב לעולם, בחוויה אשר מהווה מעין עולם אלטרנטיבי. הם מספקים חוויה יחודית ומעניינת במיוחד, וניתן לשחק אותם אך ורק דרך הרשת. ישנם כבר עשרות משחקים הפועלים בדרך הזו, ומומלץ מאוד לנסות ולראות האם החוויה מתאימה בשבילכם.
משחקים אלו בדרך כלל דורשים עלות תחזוקה טכנית גבוהה מאוד ולפיכך דורשים מהשחקנים דמי מנוי חודשיים (מרבית המשחקים כוללים בדרך כלל חודש או חודשיים ראשונים בחינם במחיר המשחק). דמי המנוי המקובלים הם בין 10 ל-15 דולר. סכום זה נגבה על ידי חברות המשחקים דרך כרטיס אשראי בינלאומי אשר הלקוחות מעבירים להם דרך שרת מאובטח.
מהיכרותינו הארוכה בשוק, מדובר בתהליך מקובל ומסודר שהוא בטוח לחלוטין. מיליוני אנשים מסביב לעולם משחקים במשחקי MMORPG, ושרתי כרטיס האשראי בטוחים ובעלי הגנות חזקות יותר ממה שניתן למצוא גם במשרדי חברות האשראי. למרות זאת, התשלום עדיין אינו באחריות פריק. ללא כרטיס אשראי בינלאומי ותשלום קבוע לא ניתן להשתמש במשחק כלל וכלל. משחקי רשת כאלו יצויינו בבירור בתיאור המשחקים. אנא שימו לב להערות החשובות הללו במידה והן מופיעות.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.
התוכן באתר
אנו תמיד מנסים להקפיד על איכות והיקף התוכן באתרנו, ולספק הסברים ממצים ומדויקים על כל מוצר ומוצר. למרות כל מאמצנו, לעיתים אי-דיוקים יכולים לפול בין השורות. בעוד שנשמח מאוד לקבל מלקוחותינו מידע על כל מקרים אלו כך שנוכל לתקנם, אין אנו מסוגלים לקחת אחריות במקרים של טעויות בתיאורי המוצר, דרישות המערכת, תאימות התוכנה וכו`. נתונים אלו ניתנים על ידי חברות צד-שלישי ואינם תמיד ניתנים לאישור מוחלט. אנו תמיד ממליצים טרם ההזמנה לפנות ישירות לשירות הלקוחות שלנו שתמיד עומד לפניכם או בטלפון 03-6961826 או בדואל [email protected].
בוררות
בכל עניין של מחלוקת בוררות או תביעה, סמכות השיפוט תהיה בידי בית המשפט המחוזי בתל-אביב.
לחץ כאן לחזור לראש העמוד.